Клієнтка не прийшла на нарощення вій, у відповідь на зауваження – облила бруgом

Мене звати Христина і я працюю майстром з нарощення вій у невеличкому районному центрі.  Хоч салонів краси у нашому місті й багато, але таких, які якісно надають послуги, вкрай мало. А саме тому таких майстрів дуже цінують.

Воно й не дивно. Після перших своїх курсів з нарощення я теж була п0ганим майстром, хоча віддала за них тоді цілий статок, як для студента. Курси коштували 10 тисяч гривень. Я збирала ці гроші майже 2 роки, щоб піти на навчання, а інформації мені там дали мізер. Ба більше, 80% можна було знайти у безкоштовному доступі в інтернеті. Для практичної частини часу й уваги від «вчителів» було небагато. Тому я залишилась і без грошей, і без знань.

Але я все-таки не здалась. Згодом настав ще один рік економії задля ще одного курсу. Він коштував вдвічі дешевше, але я отримала багато цінних теоретичних і практичних знань. Після цього багато вчилась вже самостійно – нарощувала вії безкоштовно подругам, знайомим та всім, хто не боявся мені довіритись. Але навіть для цього мені довелось викласти кругленьку суму за матеріали та обладнання.

Спочатку я приймала клієнтів вдома, потім змінила кілька салонів у пошуку найкращих умов. І нарешті знайшла ідеальний. До цього часу я працювала з багатьма клієнтами. Відгуки були тільки позитивні, вії носились ідеально, ціни адекватні.

Через 3 роки мене почали називати найкращим майстром у місті. Саме через те, який довгий і тернистий шлях я пройшла, я дуже ціную себе, свій час і спокій.

Як зазвичай це буває, спочатку я працювала на репутацію, а тепер репутація працює на мене. Запис на мої процедури потрібно проводити за три-чотири тижні наперед. І все одно багатьом доводиться відмовляти, бо потрібна їм дата вже зайнята.

Нещодавно я запустила свій курс з нарощення і запросила працювати зі мною найкращу ученицю. Її звати Ксенія і вона живе в невеликому селі за містом. Щоранку доїжджає на роботу.

Оскільки клієнтів ми записуємо дуже заздалегідь, то завжди попереджаємо: в разі зміни обставин чи планів, подзвоніть і скасуйте або перенесіть запис. Процедура триває кілька годин, тому на цей час ми могли б запросити іншу дівчину чи повноцінно відпочити.

До цього випадку всі саме так і поводились. Ми з Ксенею цілком адекватно сприймаємо людей, які навіть за 1-2 доби до процедури, скасовують запис, бо бувають різні ф0рс-мажори, захв0рювання і навіть тра8ми очей, при яких не можна працювати з клеєм.

Одного разу записалась до Ксені дівчина на 8 ранку. У мене в той день був повний запис, у неї – тільки після обіду. Осінь – не сезон. Як я вже казала, Ксеня живе в селі й щоб на 7:30 бути на роботі, аби підготуватися до процедури, вона змушена прокидатись о 5:30 і такою бридkою погодою доїжджати з пересадками.

О 7:45 моя напарниця була на роботі. За запізнення я не сварила – все розумію. Клієнтам ми теж дозволяємо запізнення на 10-15 хвилин. Тому о 8:15 Ксеня написала дівчині, якої досі не було. На повідомлення вона не відповідала. На дзвінки протягом години також.

Я вирішила їй написати сама, запитати, чому вона не з’явилась на процедуру. Відповідь отримала майже опівночі. Коротко і ясно: «не змогла доїхати». На моє попередження, що ми більше не будемо з нею працювати та заносимо її у чорний список, вона відверто облила мене бруgом: розписала цілу тираду про те, який я п0ганий майстер і rнила зсередини людина, що я не вмію цінувати клієнтів та свою роботу. Побажала мені всього найгірш0го наостанок: щоб моя «кантора» закрилась, сім’я р0зпалась, а мені все життя перешkоgжали якісь обставини. У відповідь я її просто мовчки забл0кувала. З такими неаgеkватними людьми навіть не хочеться вести будь-яку бесіду.

Я була обурена! Чому тоді майстер змогла доїхати? Чому вона зобов’язана була витратити половину свого дня, бо перед наступним клієнтом повертатись додому вже не було сенсу, на таку безвідп0відальну людину? За Ксеню було образливо аж до сл1з. Вона зіткнулась з таким вперше.

І чому, зрештою, я повинна вислуховувати на свою адресу такі гидк1 коментарі, якщо я просто якісно і чесно виконую свою роботу?

Я розповіла про цю дівчину у соцмережах і, як виявилось, Ксеня вже не перший майстер з нарощення вій, якого вона так «кидає». Просто ніхто інший в нашому місті на процедуру її вже не записує.

Цікаво все-таки, з якою метою людина це робить? Адже понад два випадки – це вже точно не збіг..

 

Оцініть статтю
Червоний камiнь
Клієнтка не прийшла на нарощення вій, у відповідь на зауваження – облила бруgом