А вони йому не будуть зайвими – він навчався на заочному та допомагав свої мамі та бабусі, з якими жив на той час.
Робота Колі подобалась – багато нових знайомств, хороші чайові та зручний графік. Єдиний мінус – інколи йому траплялись хамовиті відвідувачі. Та йому завжди вдавалось залагодити конфлікт без скандалів та сварок. Але не цього разу.
До ресторану зайшла закохана пара. Одразу було помітно, що люди ведуть себе зверхньо, адже вже з перших хвилин почали не надто коректно поводити себе з офіціантом. Тоді Микола просто промовчав і далі виконував свою роботу. І от коли хлопець приніс каву й поклав на стіл – почався скандал. Дівчина сама випадково штовхнула кружку кави та вилила собі на спідницю. Та вона вирішила зігнати злість на хлопцеві, який не був винен.
– Ти що наробив? Ти знаєш скільки ця спідниця коштує? Вважай, що роботи ти вже не маєш – я тобі влаштую. Але перед цим ти мені заплатиш за зіпсовану річ. Ти жалюгідний невдаха, який носить тарілки успішним людям, – верещала дівчина.
Коли цю розмову почув директор ресторану, то втрутився у конфлікт, але не так, як цього бажали клієнти. Він просто сказав, що вини офіціанта у цьому випадку нема і що нікого він не буде звільняти. А відвідувачів попросив покинути заклад і більше не повертатись сюди.
Молодому хлопцеві дуже пощастило з керівництвом, яке заступилось за нього та не дало в образу нахабним людям.