У медичній сфері не все так просто як здається. Все ж таки ми з хворими людьми працюємо. От подруга, наприклад, працює в аптеці. То у неї кожного разу нова пригода. А особливо з пенсіонерами. Бо вони ж зовсім неадекватні, коли справа йде про ліки.
Ось одного разу прийшла жіночка. Не надто стара, проте вже справді пенсіонерка. На перший погляд здалась зовсім адекватною. Але виявилось, не так. Після привітання за протоколом клієнтка каже:
–Мені потрібен тискомір.
–Який саме вас цікавить? Що показати?
–Ви усі покажіть. Я тоді визначусь.
–Ну що ж. Я покажу проте скажіть хоча б чи автоматичний чи механічний. І цінова категорія яка?
–Абсолютно байдуже. Мене всі цікавлять.
Звісно таке насторожило. Здавалось, жінка сама не знала чи щось куплятиме.
Після довгої розповіді, відповідей на безліч запитань жінка сказала ще раз назвати ціни. Довго і нудно продовжилось те саме, бо асортимент великий. Відібрала вона кілька у різній цінові категорії. Почала знову уточняти вартість і різницю між ними. Врешті-решт наче визначилась.
–Оце мені, мабуть, давайте. Він німецький?
–Ні, виробництво у Польщі.
–О, тоді той інший.
До слова, апарат уже був пробитий. Довелось проводити відміну, що зайняла трохи часу.
–Давайте той інший. Дешевший. Він хоч добре працюватиме.
–Я таким не користувалась, проте товар у нас весь сертифікований.
Жінка якийсь час постояла. Коли їй назвали суму, вона хвилю подумала і відповіла:
–Знаєте, ні. Я, мабуть, ще не куплятиму. Подивлюсь по інших аптеках.
Не казатиму свою реакцію на це. Нехай читачі самі оцінять.
Або ж зараз стало модним робити замовлення на сайті. Навіть ліків. От і забронювали дорогий препарат.
Приходить жінка. Питає ціну. От їй і назвали. Тоді вона заявляє:
–Це така ж ціна, як і при бронюванні. Тому дайте мені не з замовлення препарат.
Чому люди останнім часом такі дивні? Можливо, це пандемія так впливає на всіх? Або в аптеку заходять люди, яким дивуватись не варто.