Мені тридцять, чоловіка не має, дітей також. Живу загалом у своє задоволення, якщо це так можна назвати. Працюю шість днів на тиждень. У свій єдиний вихідний вирішила, що залишусь вдома, замовлю щось смачненьке, бо готувати вже набридло… Обрала всім відому доставку “Глово”. Оператор сказав, що замовлення прийде через пів годинки, ну для столиці це вже не так і багато, але минула вже година, а замовлення все не було.
Все-таки через півтори години мені зателефонував кур’єр і з дуже хамовитим голосом казав, щоб я відчинила йому двері, адже про домофон не було попереджено. Мене це дуже вразило. Та ще більше здивувала та ситуація, коли замовлення коштувало 250 гривень з доставкою, і коли я витягнула триста гривень, то чоловік почав казати, що п’ятдесяти не має на здачу, а лише сорок. Якщо чесно, хотілося кинути тією їжею і грішми йому в лице, проте я стрималась. На моє “дякую!”, він відповів : “по спині ломакою!”. Смішно тоді зовсім не було.
Я одразу написала поганий відгук в цю службу доставки. Гроші мені компенсували, і обіцяли оштрафувати кур’єра. На мою думку, роботу свою потрібно виконувати належним чином! А не так, як цей чоловік. Правила пунктуальності ніхто не скасовував!